Les Bernardes

TWILIGHT ZONE

Inauguració

8 de novembre de 2019 a les 19:30h

Dates

Fins al 27 de desembre de 2019

Espai

Sala d'Actes l'Església

Horaris

De dilluns a divendres: De 9h a 21h.
Dissabtes: De 10h a 13h i de 16h a 20h.

Compartir:

Jove promesa de la fotografia nacional, Arnau Blanch aborda aquesta disciplina des del seu potencial narratiu i especulatiu

Partint d’una aproximació individual i d’una recerca d’autoconeixament, les seves imatges fotogràfiques esdevenen finalment un document dels “altres”. El projecte expositiu Twilight Zone, que presentarà a Les Bernardes, explora mitjançant la fotografia, el video i la instal·lació, els límits entre el pictòric i el fotogràfic, jugant amb una expressió abstracte i psicodèlica de la forma. Fruit de la investigació del mateix artista sobre els efectes psicològics de l’opi en els somnis, en aquest treball es revela la imatge fotogràfica com experiència i gest, com a forma i color, i com a eina per transportar-nos als estats emocionals, a l’interioritzar superfícies que varien entre l’aquàtic i el geològic, el microscòpic i l’estratosfèric.

Nascut a Barcelona, Arnau Blanch creix en l’entorn natural i rural de Vilobí d’Onyar. Descobreix la fotografia als vint anys i aquesta es converteix en una part integral de la manera en què es relaciona amb ell mateix i el món. Cursa els seus estudis a l’IEFC (Institut d’Estudis Fotogràfics de Catalunya), especialitzant-se en Assaig fotogràfic, i es trasllada a Nova York per especialitzar-se en Fotografia documental a l’ICP (International Center of Photography). El seu projecte Everybody Needs Good Neighbours –finalista del concurs FotoPres la Caixa, 2014– va guanyar el premi al millor llibre de l’any a PhotoEspaña (2015), després d’haver-se exposat a Nova York, Brasil, Mèxic, Madrid i Barcelona.