Inauguració
10 de juny de 2017
Dates
Fins al 28 de juliol de 2017
Espai
Bernardes Photo
Horaris
De dilluns a divendres: De 9h a 21h.
Dissabtes: De 10h a 13h i de 16h a 20h.
10 de juny de 2017
Fins al 28 de juliol de 2017
Bernardes Photo
De dilluns a divendres: De 9h a 21h.
Dissabtes: De 10h a 13h i de 16h a 20h.
La passió d’aquest model de prestigi internacional com a fotògraf a través d’una mirada molt particular
En la fotografia de Larry Paul Scott hi ha molt d’invisible. La mirada poètica amb què el fotògraf crea les seves imatges oscil·la entre els passatges i les escletxes del sentit, entre l’alteració de la realitat i la imaginació d’allò real.
L’artista, com un flâneur armat de càmera fotogràfica, es mimetitza en la gran ciutat, en els subjectes i objectes retratats, en la intimitat dels espais interiors; un col·leccionista de fragments de memòria, de moments fugissers i efímers com ho són tots els desitjos. Amb una retòrica visual continguda en la seva mirada interior, el fotògraf construeix, més que històries, presències; una suite de micro-visions que exposen les paradoxes i fluctuacions del món.
Scott aborda la fotografia com un fet vital on oblidar la convenció, la fama i la raó, situant-se als marges de l’imaginari fotogràfic i deconstruint les formes visuals.
És per això que les fotografies de Larry Paul Scott fascinen: representen quelcom d’ambigu i inesperat, en el sentit que un lloc, un cos, una mirada, semblen revelar-se per primer cop, i de sobte, en mirar-les, s’hi reconeix una veritat.
Hello world! Veus de companyia Inauguració Divendres, 16 de setembre de 2022 a les
Hello world! Red Line Inauguració Divendres, 16 de setembre de 2022 a les 19:30h
Hello world! Moulin Rouge Inauguració Divendres, 16 de setembre de 2022 a les 19:30h
Hello world! El foc olímpic Inauguració Divendres, 22 de juliol de 2022 a les
Hello world! Transmèdia Inauguració 3 de juny de 2022 a les 20:00h Dates Fins