Inauguració
8 de setembre de 2017
Dates
Fins al 28 d’octubre de 2017
Espai
Sala Sant Jordi
Horaris
De dilluns a divendres: De 9h a 21h.
Dissabtes: De 10h a 13h i de 16h a 20h.
8 de setembre de 2017
Fins al 28 d’octubre de 2017
Sala Sant Jordi
De dilluns a divendres: De 9h a 21h.
Dissabtes: De 10h a 13h i de 16h a 20h.
Un projecte específic que ha traslladat l’hort de l’època romana, com era fa dos mil anys, i l’ha adaptat a la realitat actual de Salt
Davant d’un projecte com Saltvs Ivgervm, és probable que l’expectativa d’una proposta artística ens faci lliscar fins a una sensació de confusió. El que tindrem davant, potser aparentment inconnex, sembla que se’ns revela com un trencaclosques ple de referències que s’associem a camps diversos: el de l’agricultura, la història, la llengua, l’art, el pensament etc. No podem obviar, doncs, el caràcter multidisciplinari que té la proposta d’en Pere Bellès, amb una trajectòria molt marcada pel component formal de la seva obra, però alhora, i cada cop més, per una voluntat de trobar maneres de fer extensiu allò purament artístic a d’altres mirades que se’n puguin enriquir i amb les quals enriquir-se.
Un projecte específic per a Les Bernardes que ha durat dos anys i ha consistit a donar valor a l’hort familiar com a sistema de subsistència, tal com ja es feia a l’època romana, fa dos mil anys, però adaptant-lo a la realitat actual de Salt. Durant el projecte desenvolupat i documentat per Bellès, dues persones han conreat el camp i han produït 8.000 quilos de verdures, que poden alimentar una vinena de famílies, per demostrar que és possible viure amb un tros de terra en temps de crisi. El iugerum era la terra que rebien els legionaris romans després de llicenciar-se, per fer-hi un hort, en una superfície de 2.523 m².
Hello world! Veus de companyia Inauguració Divendres, 16 de setembre de 2022 a les
Hello world! Red Line Inauguració Divendres, 16 de setembre de 2022 a les 19:30h
Hello world! Moulin Rouge Inauguració Divendres, 16 de setembre de 2022 a les 19:30h
Hello world! El foc olímpic Inauguració Divendres, 22 de juliol de 2022 a les
Hello world! Transmèdia Inauguració 3 de juny de 2022 a les 20:00h Dates Fins